Regulamin

Sklep internetowy działający pod adresem surfingorillas.pl jest serwisem prowadzonym przez: PROTOTYPE IZOLACJE TECHNICZNE SP. Z O.O SP. KOMANDYTOWA, z siedzibą przy ul. Mazowieckiej 11 w Katowicach 40-732 wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice Wschód w Katowicach, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000732866, NIP     6342930188 REGON 38026927100000.

Produkty oferowane w sklepie internetowym surfingorillas.pl są sprzedawane przez PROTOTYPE IZOLACJE TECHNICZNE SP. Z O.O SP. KOMANDYTOWA.

 

REKLAMACJE

 

Reklamacje nam się nie zdarzają, ale mamy świadomość, że kiedyś musi być ten pierwszy raz. Jesteśmy przekonani, że w każdej sprawie uda nam się dojść do porozumienia. Policz do dziesięciu i… skontaktuj się z nami!

Musisz wiedzieć, że wszystkie towary (produkty) zakupione w SURFINGORILLAS objęte są rękojmią. Sprzedawca odpowiada za wady fizyczne i prawne. Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności, wtedy, gdy rzecz:

  • nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć,
  • nie ma właściwości, o których konsument został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę,
  • nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę,
  • została wydana kupującemu w stanie niezupełnym.

Jeżeli towar jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia. 

Jeżeli naprawa lub wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów, bądź naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on możliwość skorzystania z dwóch innych opcji, tj. odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny. Odstąpienie od umowy oznacza, że klient zwraca towar, SURFINGORILLAS natomiast zwraca klientowi zapłaconą cenę. Klient nie może odstąpić od umowy, gdy niezgodność towaru z umową jest nieistotna. Z kolei, żądaniu obniżenia ceny powinno towarzyszyć określenie kwoty, o którą cena ma być obniżona (z uwzględnieniem wartości towaru z wadą i towaru pełnowartościowego).

SURFINGORILLAS odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat.

SURFINGORILLAS jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie w tej samej chwili. Jeżeli klientem jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania sprzedanego produktu, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, czyli między 12. a 24. miesiącem od wydania towaru, to konsument powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie  14 dni od chwili zgłoszenia reklamacji. Reklamacje należy zgłaszać za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sup@surfingorillas.pl lub listownie na adres: ul. PROTOTYPE IZOLACJE TECHNICZNE SP. Z O.O SP. KOMANDYTOWA, ul. Mazowiecka 11, 40-732 Katowice. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem e-maila lub telefonicznie. W razie odstąpienia od umowy, pieniądze stanowiące równowartość zapłaconej ceny zostaną zwrócone klientowi w ciągu 14 dni.

 

GWARANCJA

 

Na sprzedawane produkty udzielana jest gwarancja producenta. Oznacza to, że jeżeli producent nie udzielił gwarancji, SURFINGORILLAS także jej nie wystawi. W takim przypadku możliwa jest jedynie reklamacja i dochodzenie praw z tytułu rękojmi.

Informacja o tym, czy dany produkt jest objęty gwarancją producenta znajduje się w opisie towaru. W ramach gwarancji (lub z tytułu rękojmi) klient może dochodzić usunięcia stwierdzonych usterek bądź wymiany produktu na pełnowartościowy. Czas obowiązywania gwarancji podawany jest w opisie produktu oraz na karcie gwarancyjnej.

Zapewniamy bezpłatne usunięcie usterek zaistniałych z winy producenta w ciągu 21 dni od daty rozpatrzenia reklamacji. Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru przez konsumenta. Gwarancja jest przedłużana o czas trwania naprawy. Jeśli reklamowany artykuł zostanie wymieniony, to gwarancja biegnie od nowa.

Zapewniamy wymianę na nowy egzemplarz (ewentualnie zwrot gotówki), gdy serwis oświadczy, że naprawa jest niewykonalna.

Gwarancji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku niezgodnej z instrukcją obsługi i konserwacji oraz usterki wynikłe wskutek złego przechowywania, urazów mechanicznych i wypadków losowych.

Stwierdzenie w sprzęcie ingerencji osoby nieupoważnionej powoduje utratę gwarancji.

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY -ZWROT I WYMIANA

 

Przypominamy, że zgodnie z obowiązującym prawem Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów odesłania zamówionego towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sup@surgingorillas.pl lub listownie, wysyłając oświadczenie na adres: PROTOTYPE IZOLACJE TECHNICZNE SP. Z O.O SP. KOMANDYTOWA, ul. Mazowiecka 11, 40-732 Katowice.

Uwaga! Towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że: Uwaga! Towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że:

  • znajduje się w oryginalnym i nienaruszonym stanie,
  • nie nosi śladów użytkowania,
  • nie posiada wad, z wyjątkiem stanowiących podstawę do reklamacji.

Konsument jest zobowiązany odesłać towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Zwracany towar Klient odsyła na własny koszt.

Do odsyłanej przesyłki należy dołączyć wypełnione „Oświadczenie o odstąpieniu od umowy” oraz dowód zakupu (oryginał paragonu lub faktury VAT).

SURFINGORILLAS zobowiązuje się do zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni przelewem, na konto wskazane przez klienta w formularzu. Kwota podlegająca zwrotowi to należność z paragonu/faktury, którą każdy klient otrzyma wraz z zamówionym towarem. 

ZAMÓWIENIA -SKŁADANIE I TERMIN REALIZACJI

Dla skutecznego złożenia przez Klienta zamówienia w sklepie internetowym Sprzedawcy niezbędne jest zapoznanie się z i zaakceptowanie przez Klienta niniejszego Regulaminu. Zapoznania się przez Klienta z Regulaminem Klient dokonuje się pośrednictwem strony internetowej Sklepu a sam fakt zapoznania się z Regulaminem potwierdza zaznaczając odpowiednie pole przed złożeniem zamówienia lub w trakcie rejestracji Konta. Brak akceptacji niniejszego Regulaminu w toku procedury składania zamówienia lub rejestracji konta uniemożliwia skorzystanie z możliwości zakupu towaru za pośrednictwem Sklepu internetowego Sprzedawcy lub założenie Konta Klienta.

Warunkiem realizacji zamówienia jest złożenie go poprzez panel sklepu internetowego dostępny na stronie internetowej: http://surfingorillas.pl

Aby dokonać zakupu w Sklepie Internetowym nie jest wymagane założenie Konta, natomiast niezbędne dla prawidłowego przebiegu realizacji zamówienia jest podanie podstawowych danych (dane obowiązkowe), w tym danych osobowych i kontaktowych, umożliwiających kontakt i wysyłkę towaru.

W celu złożenia zamówienia należy za pośrednictwem strony internetowej Sklepu internetowego Sprzedającego skompletować zamówienie, wskazać miejsce dostarczenia towaru, sposób płatności, wypełnić formularz zamówienia, a następnie zatwierdzić i przesłać zamówienie przez naciśnięcie przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Naciśnięcie na przycisk „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” oznacza złożenie przez Klienta zamówienia z obowiązkiem zapłaty.

Klient kompletuje zamówienie korzystając z „Koszyka”. Przez naciśnięcie na przycisk „dodaj do koszyka” Klient dokonuje wyboru towaru znajdującego się w asortymencie Sklepu internetowego Sprzedawcy w chwili składania zamówienia, zgodnie z jego opisem i ceną oraz wybiera rozmiar, jeśli towar jest oferowany w różnych rozmiarach. Po naciśnięciu przycisku „Do kasy” Klient wskazuje miejsce (adres) dostawy Towaru. Po wybraniu opcji „Sposób płatności” Klient wybiera sposób zapłaty.

Aż do momentu naciśnięcia na przycisk “Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”, Klient ma możliwość zmiany zamówienia w szczególności w zakresie wyboru towaru (ilości sztuk), sposobu płatności, miejsca dostawy etc. Złożenie zamówienia następuje przez naciśnięcie przez Klienta na przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.

Z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości elektronicznej od Sprzedającego z potwierdzeniem otrzymania zamówienia i przyjęcia zamówienia do realizacji zostaje zawarta umowa sprzedaży Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie, zabezpieczenie treści zawartej umowy następuje przez przesłanie Klientowi wskazanej powyżej wiadomości elektronicznej z potwierdzeniem otrzymania zamówienia i przyjęcia zamówienia do realizacji. W przypadku braku dostępności towaru Klient zostanie poinformowany o zaistniałej sytuacji i ma prawo wybrać jedną spośród następujących opcji:

a) anulowanie złożonego zamówienia,
b) wyrażenie zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia,
c) częściowe zrealizowanie zamówienia.

Wszystkie ceny towarów wyrażone są w złotych polskich (PLN). Podane ceny nie zawierają kosztów przesyłki towaru. Koszty dostawy zamówionego towaru określane są po wyborze sposobu wysyłki. Koszty dostarczenia zamówionego towaru są każdorazowo podawane na stronie internetowej Sklepu internetowego w trakcie składania zamówienia, w tym także bezpośrednio przed i w chwili zatwierdzenia i złożenia zamówienia, jak i uwzględniane są w całkowitej wartości zamówienia. Całkowita wartość zamówienia obejmuje cenę towaru oraz koszty jego dostarczenia.

Informacje o cenie towaru, cechach oraz istotnych właściwościach towaru dostępne są na stronie internetowej Sklepu internetowego i zamieszczone są przy prezentowanym towarze.

Ceną wiążącą i ostateczną jest cena podana w „Koszyku” w podsumowaniu zamówienia, w chwili złożenia zamówienia przez Klienta za pośrednictwem Sklepu internetowego.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów oraz cen przesyłek, wprowadzania i usuwania Towarów z oferty oraz wprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych. Zmiana cen lub zakresu oferty nie dotyczy zamówień złożonych przez Klienta i potwierdzonych przez Sprzedawcę przed momentem dokonania (wprowadzenia) zmiany.

Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia zamówionego towaru bez wad.

Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

Dostawa zamówionych towarów realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej – czas dostawy maksymalnie 3 dni robocze. Czas liczony jest od dnia wysłania Zamówienia przez sklep.

Informacja o kosztach dostawy podawana jest zawsze w trakcie składania zamówienia

Czas wysyłki zamówienia wynosi maksymalnie 5 dni roboczych. Czas wysyłki może ulec zmianie w przypadku sytuacji losowych, na które sklep nie ma wpływu.